Tuesday, May 8, 2012

JATUH LAGI



Aku percaya sedikit waktu
Kan terbuka hati yang kau bawa
Sambut tangan ku biarku bawa
Kau ke tempat yang tiada orang tahu


Ku kan menunggu bayangmu
Berikan jawapanmu


Ku pergi sendiri
Dan takkan kembali
Maafkan segala perbuatanku kepadamu



Ku pergi sendiri
Dan takkan kembali
Teman aku buat kali terakhir
Aku akan jatuh

Dunia hitam keliling malam
Kesejukan menunggu panggilan
Ku kan menunggu bayangmu
Berikan jawapan mu


Ku pergi sendiri
Dan takkan kembali
Maafkan segala perbuatanku kepadamu


Ku pergi sendiri
Dan takkan kembali
Teman aku buat kali terakhir aku jatuh


Selagi kau berdaya
Jangan kau lupa
Segala yang telah kita lalu bersama


Jeritan ke angkasa
Selamatkan dia
Selamatkan kita semua


Ku pergi sendiri
Dan takkan kembali
Maafkan segala perbuatanku kepadamu


Ku pergi sendiri
Dan takkan kembali
Teman aku buat kali terakhir
Aku telah jatuh


p/s : lagu ni best sgt bg aku, ada maksud tersirat utk dia yg dh 'jauh' dr aku. layan beb ~


No comments: