Sunday, March 27, 2011

REZEKI ADA DI MANA-MANA

Ehem ehem, lama gila kot blog ni tak diupdate. Aku sekarang ni dah busy der ! Sudah berkerjaya la katakan. Tapi baru je, dalam 2 minggu macam tu la. Aku bersyukur sangat ke hadrat Ilahi sebab makbulkan doa aku untuk bekerja. Tak kisah la kerja biasa-biasa je pun, janji aku dapat berdikari. Untuk kali ini aku rasa macam sangat amat berdikari ! Pergi kerja pun kena pergi sendiri dah. Aiyaa 1st time taw ! Pukul 6.45 pagi dah kena bertolak ke tempat kerja. Macam ni la life kat Kuala Lumpur/Selangor kan ? Dengan jalan yang jem, kereta pulak gear manual. Penat ! Pulang kerja seawal 5.30 petang pun tak terasa awal sebab aku selalu over time sampai lewat petang. Bajet rajin la kan ? Sebenarnya tak rajin pun, saja je nak tambah pendapatan. Hehe. :)

Ok la, itu saja kot perkembangan yang hendak dikongsikan buat masa sekarang ni. Jika blog ni sunyi je lepas ni harap-harap korang faham lah ye ! Lagipun aku kurang sihat ni. Demam + Batuk + Selesema la pulak. Huhu. 

Wassalam.