Wednesday, January 5, 2011

KAWAN LEBIH BAIK DARI TEMAN

Kawan ? Teman ? Apa tu ? Mereka adalah manusia macam aku dan korang la jugak.  Cuma bagi aku, mereka ni mempunyai perbezaan watak. Macam plakon pulak. Hihi. Tak ada la. Kawan hanya kawan. Dan teman pulak orang yang rapat dengan kita. Tempat mengadu masalah, meluah perasaan dan macam-macam lagi laa. Maknanya teman lagi istimewa dari kawan. Tapi bila teman kita sendiri yang buat hal, tikam kita dari blakang, apa perasaan korang ? Sedih dan kecewa kan ? Haa sama la dengan aku. Skali dua mungkin boleh sabar. Bila dah banyak kali kena macam tu, rasa macam dah serik nak berteman. Kawan biasa sudah la yer. Sorry kalo aku tak layan kau macam waktu kita berteman-teman dulu. Kau jugak yang mulakan benda ni dan aku menamatkannya. Peace !! :)

No comments: