Friday, December 10, 2010

RASA BERSALAH MENGHANTUI DIRI


Emm malam ni mood aku agak hambar. Aku rasa macam aku la penyebab sgala benda yang terjadi terhadap dia. Walau dia menyangkal apa yang aku rasa skarang ni, aku tetap rasa bersalah ! Aku tau dia mesti bersedih. SMS ku tidak berbalas. Bz kah dia ? Atau tiada kredit ? Atau juga marah terhadap diriku ? Urghh ! Atau mungkin dia sedang menenangkan diri ? Hurmm..kalau la masa boleh berundur, akan ku putarkan semula waktu itu. Tapi malangnya masa tidak boleh diundurkan kembali. Huhu. 

Tidak mengapalah, benda dah berlaku biarkan berlalu. Bak kata orang puteh, Let Bygone Be Bygone. Ececeh sempat lagi nak berbijak. Hihi. So, pandai-pandai la dia ambik iktibar dari apa yang dah berlaku tu. Aku pun slalu doakan kejayaan dan kebahagiaan dia. Bukan untuk sape-sape pun, untuk diri dia, keluarga dan aku jugak ! Opss ! Terprasan la pulak ! Hehe. ;p

Ok la, sampai di sini saje coretan aku kali ni. Aku harap dia tidak bersedih seperti apa yang aku fikirkan. Cuba lagi sem depan ye syg ! Aku slalu menyokongmu dari blakang. Dari blakang je la yang mampu, kitorang kan berjauhan. Dan aku juga tau kau boleh ! Yeahh ! Steady, Ready & Go ! Hihi. :)




p/s : 'dia' di sini ialah pemilik empayar | ku. ;)

4 comments:

B A Z L I said...

woahh!!
sapo tuw??
bkpo x tag jh??

A N i S said...

gane nk tag ?

B A Z L I said...

hehe....
jap tgk cito lu..
esok bwk lappy k??

A N i S said...

ok syg ! :)