Tuesday, December 14, 2010

GAME oh GAME ~

Ohh tidakkkkk ! Skali lagi aku terjerumus ke alam game. Kalo taim blajar dulu memang tak heran dah hari-hari ngadap laptop disebabkan game. Orang lain sibok buat assignment or study, aku pulak lain cerita nya. Huhu. Bila dah habis blajar, hobi main game aku dah pudar kejap. Sibok nak enjoy la konon-konon. Keluar pergi sana, pergi sini, menghabiskan duit mak bapak ! Haha. 

BLA BLA BLA ~
(nak dipendekkan cerita)



Disaat ini, minit ini, jam ini, waktu ini, hari ini, minggu ini, bulan ini, tahun ini, aku slalu je main game. (game dalam fesbuk je pon, tak ada la sampai ternganga mulutnya macam gambar di atas ni, hihi). Kalo dulu aku memang tak minat main game dalam benda alah tu, ramai jugak kawan-kawan invite main game, aku ignore je. Tapi skarang, apa dah jadi ?? Ni smua gara-gara kawan aku yang sorang tu invite main game. Agak kiut kelihatan game tersebut. (tak perlu la bagi tajuk game tu ye, malu pulak, haha). Lalu, aku pun accept. Yang aku accept tu knapa ? Kata tak suka ? Dah tak ada keje, cuba try test la tengok game apa yang diinvitekan tu. Hihi. (agak mengada). Main punya main, wahh best jugak ye ! Agak mencabar even kanak-kanak pun boleh main. That's why bila orang tanya, 'main game apa ?.' Aku jawab, 'main game bodoh-bodoh je.' Hakhakhak. Sedang best aku main, tiba-tiba, game tu bagitau yang aku perlukan jiran untuk mintak bantuan dan tambah pendapatan. Dengan tangkas dan cepatnya aku invite penggila game dalam friend list aku kat fesbuk tu. Spupu aku pun turut menjadi mangsa kegameman aku. Haha. Skarang dia pun dah ketagih, asyek main game tu je. Tak ape la, lagipun skarang kan cuti skolah ? Hihi. Baru la best main, ada saingan. :p

Emm bila sebut pasal game ni, aku tringat pulak lagu yang berkisahkan tentang 'game' yang aku slalu layankan taim skolah dulu-dulu. Memang dah cair kat mulut dah liriknya. Best gila wey ! So, kat sini aku mau share sama korang, pembaca blog aku. Harap korang enjoy lah ye !  Yeah ! :D


2 comments:

B A Z L I said...

keno pakai sepek dh la phnie...

A N i S said...

paka dh la ni.
hakhakhak.